Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

Om sanningen ska fram ..

Av Matilda - 1 januari 2012 11:48


Gång på gång försöker jag sätta mig ner och knåpa ihop några vettiga rader här på bloggen, men det går inte.

Det enda jag har i huvudet just nu är min diet och tankar på min operation som jag ska göra - dom tankarna skriver jag på en annan adress för att jag än så länge vill sklija på viktsnacket och min vardag (som nu egentligen kretsar kring min Gastric Bypass).  Så det är som därför det går lite trögt med bloggandet här. Men jag tänker inte ge upp denna heller, jag ska bara ta en sak i sänder och kommer förhoppningsvis igång ordentligt med bloggandet här igen snart. jag har ju faktiskt ett liv utöver dieter och operationer, men just nu tar det en ganska stor plats.


Mina barn och min vardag med dom finns ju såklart också kvar och har ju en mkt större plats i mitt liv än allt annat, men jag tar mig inte till att skriva helt enkelt. Men jag ska bli bättre, snart ! :)


God fortsättning till er allihop iaf !

Hoppas erat 2012 blir riktigt suveränt :)

 
 
Ingen bild

kämpande ung mor

16 januari 2012 16:57

Hej.. Först och främst vill jag säga lycka till! De är tufft äta soppor när resten av familjen äter MAT :-S jag kämpar själv med lite övervikt/gravidkilon och tycker de hade vart tok kul få följa och läsa hur det går för dig.. ?? Man får sån kick av andra.. Hoppas.allt går bra och än en gång lycka till.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 4 februari 2012 22:05


 

Av Matilda - 19 januari 2012 09:44

  Jag vet inte ens om jag törs berätta en grej men jag testar väl .. Edwin sover hela nätter utan mat nu. Har gjort det nu några dagar, då vet jag att han kan ! Däremot får man än ibland gå in och ge honom tutten, dock inte en endaste gång inat...

Av Matilda - 16 januari 2012 20:23

              http://skitviktig.bloggplatsen.se/     Här har ni adressen till min andra blogg, det är som den som gäller just nu ! ...

Av Matilda - 6 januari 2012 22:01

  Båda ungarna har börjat tjorva på kvällarna. Wille vägrar att sova, envisare varelse får man leta efter och Edwin han somnar men vaknar lika fort igen, tokledsen ! När det gäller Ed så gissar jag på att det är hans tänder som spökar och sådär ....

Av Matilda - 3 januari 2012 22:54

Jag brukar funder på varför Wille kallar sin pappa för Danne och inte för pappa ? - Alltid nästan ! Mig kallar han Mamma, jämt ! - förutom någongång då han babblar om vad alla heter osv ..   Gulligt låter det ju men jag kan förstå Danne att han...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Säg hej vettja :)


Ovido - Quiz & Flashcards