Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Matilda - 3 januari 2012 22:54

Jag brukar funder på varför Wille kallar sin pappa för Danne och inte för pappa ? - Alltid nästan !

Mig kallar han Mamma, jämt ! - förutom någongång då han babblar om vad alla heter osv ..


Gulligt låter det ju men jag kan förstå Danne att han tycker att det är lite irriterande

- Jag heter PAPPA !



Av Matilda - 3 januari 2012 11:22


Dags att slänga ihop lite lunch.

Just ja, jag får skaka ihop en lunch åt min samtidigt som Wille sitter och äter så kan vi ju luncha tillsammans ! ;D


Sen ska jag sätta igång och plocka här hemma, hänga upp handdukar som är på tvätt också.

Men jag är sååå trött hela tiden så jag har jätte svårt för att ta mig för att göra någonting, hade helst bara legat och gosat i soffan hela dagarna. .. nästan !


Förresten så är det ju bara 2 veckor ungefär tills jag ska börja läsa igen, Svenska B - jag är inte ett dugg taggad, fy så tråkigt :(

En annan grej, det börjar bli dags att ansöka om dagisplats åt lille E. Han ska börja i augusti först men ändå ... man måste ju börja söka plats iaf !


Nu dags att göra nytta.

Hej !

Ovido - Quiz & Flashcards