Alla inlägg den 5 september 2011

Av Matilda - 5 september 2011 14:00


Just det ja !

Imorgon öppnar Willes avdelning igen, så då är det bara att komma.

Wille kommer ändå först på onsdag då han imorgon ska till doktorn mitt i dagisvistelsen, så jag har sagt åt Wille att man får komma tillbaka till dagis på onsdag :)


Kul ska det bli tycker han ju såklart ! :)

Av Matilda - 5 september 2011 10:56


Idag klev vi alla upp vid nio. Det var skönt då natten varit sisådär.

Har försökt skriva ett inlägg sedan imorse men det har inte gått så bra, av olika orsaker, antingen gråter ett barn eller så är ett annat barn hungrigt.. eller så kommer mamman på att göra nå annat, som typ slänga ihop en ananaspaj :)


När lunchen var äten och pajen var gjord så la vi lillebror i vagnen och klädde på storebror vattentåliga kläder och gick ut så han fick cykla i regnet, var nog uppskattat, fast det inte blev så lång stund. Men lillebror han väl sova några minuter utomhus i friska luften iaf. Jag vet inte varför han inte sover lika bra ute som inne, inne kan han blåsa på i timmar medans ute sover han microstunder, Wille kommer jag ihåg sov så hårt och länge när han fick göra det i vagnen ute, men inte lille E minsann. Han har aldrig tyckt om den där vagnen särskilt mkt.. jaja.



 

Nu ska jag läsa lite bloggar .. hoppas någon har uppdaterat ! :)


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards