Alla inlägg den 6 september 2011

Av Matilda - 6 september 2011 21:50


Hallå !

Dagen idag började väldigt stressig gå vi sov lite för länge, var en tidsoptimist.

Men vi hann iaf i tid till vårdcentralen, där Wille skulle få träffa en doktor.

Jag är allt annat än nöjd med det besöket och hade gärna fått det ogjort.

För det första som sagt så stressade vi dit men fick ändå komma in över en timme sent, tycker det är taskigt att låta otåliga barn sitta och vänta och vänta ..

För det andra så är jag så arg över hur jag blev bemött, eller ja .. en jätte trevlig läkare. Men hur han förklarde saker och ting för mig, väldigt oproffsigt och .. äckligt ? Jag kan faktiskt inte förstå hur en läkare tänker, som formulerar sig på det viset som han gjorde. Just DET har fått mig att tvivla på hela besöket och på läkaren överhuvudtaget, så jag funderar starkt på att boka in ett nytt besök, hos någon annan, skulle kännas mkt bättre om någon skulle bekräfta för mig att hans rekomenderade behandling iaf är rätt i sig, även om han valde att uttrycka sig fel. Riktigt jävla fel !!


Efter besöket for vi till W's farmor och åt lunch med henne, farfar och pappa.

Sedan hem och gjorde iiingenting. Åt sedan middag och sen kom min lillebror på besök. Sen på kalas till Emil som fyllde hela 8 år. Fikade gofika, surrade lite och åkte sedan hem och badade och lade ungar, den ena mer lättsövd än den andre. Wille somnade fort med lillebror ville inte det, han hade ju sovit i bilen ju :)


Nu funderar jag faktiskt på att gå och sova. Är jätte trött och känner att imorgon kanske blir en bättre dag än idag.


Älskar mina grabbar <3

KRAM!

Ovido - Quiz & Flashcards