Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Tråkigheter

Av Matilda - 22 september 2011 09:48

Tiden går, har flerafleraflera gånger funderat på om man skulle slänga ihop ett inlägg eller två här i bloggen men njää, det har inte blivit av. Det har varit en tråkig period länge nu ..

1. Värdelös på att blogga

2. Det bara regnar ute, eller vi fick ju två soliga dagar här nyligen - det är ju bra iaf !

3. Vi är och har varit sjuka i flera herrans dagar nu, smågrabbarna verkar iaf friskare, samma för mig men än är man inte riktigt kry men det går ju åt rätt håll iaf.


Men kul är det ju också:

Två nya butiker har öppnat, Ica kvantum och djurmagazinet.

Lillebror har nu ledigvecka. Man har fått in lite pengar.


Wille sitter och kikar tv och Ed sitter i sin gåstol och spelar musik för oss :) Han är ju så söt i den, nu har han börjat stå i den men inte riktigt hajjat hur man kommer framåt men bakåt är han riktigt duktig på att komma ;)

Nämen man ser att han börjat förstå lite hur det går till, så snart är han på språng med den där. Än har vi ju honom endast kortare stunder..


En annan grej, ska man skippa coop nu när Ica kvantum har öppnat ? Men hallå, återbäringen är ju en bra grej på coop .. inte har väl Ica nå sånt? Eller ?

Ska iaf prova Ica vid nästa handling. Och självklart är ju butiken fin och fräsch nu när den är nyöppnad men man får väl se om det håller den standarden hela vägen eller om dom sunkar ihop lite eftersom, hoppas inte det.


Jaja, jag har inte så mkt på hjärtat, men nu har jag ju iaf uppdaterat lite :)


Kram på er !



 
 
Ingen bild

Åsa

22 september 2011 10:04

Kärlek till dig lillfia <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 4 februari 2012 22:05


 

Av Matilda - 19 januari 2012 09:44

  Jag vet inte ens om jag törs berätta en grej men jag testar väl .. Edwin sover hela nätter utan mat nu. Har gjort det nu några dagar, då vet jag att han kan ! Däremot får man än ibland gå in och ge honom tutten, dock inte en endaste gång inat...

Av Matilda - 16 januari 2012 20:23

              http://skitviktig.bloggplatsen.se/     Här har ni adressen till min andra blogg, det är som den som gäller just nu ! ...

Av Matilda - 6 januari 2012 22:01

  Båda ungarna har börjat tjorva på kvällarna. Wille vägrar att sova, envisare varelse får man leta efter och Edwin han somnar men vaknar lika fort igen, tokledsen ! När det gäller Ed så gissar jag på att det är hans tänder som spökar och sådär ....

Av Matilda - 3 januari 2012 22:54

Jag brukar funder på varför Wille kallar sin pappa för Danne och inte för pappa ? - Alltid nästan ! Mig kallar han Mamma, jämt ! - förutom någongång då han babblar om vad alla heter osv ..   Gulligt låter det ju men jag kan förstå Danne att han...

Ovido - Quiz & Flashcards