Alla inlägg den 23 november 2011

Av Matilda - 23 november 2011 17:52

.. och där tog energin slut, eller egentligen tog den slut innan jag ens började då jag på engång kände av min nacke och rygg men när jag väl hade satt igång så var det ju bara att snällt fortsätta !


Jajja, efter att ha diskat undan och dammsugit upp allt mjöl i köket så hoppade jag bestämt i duschen, det var gooode skönt - jag hade kunnat stå där mkt mkt längre men vem har tid med det ? :)


Nåväl, Danne har slängt upp jul i vårt hus - i vardagsrummet, mer än så blir det nog inte.

Men julstämningen är loooong gone ! Nämen den har som inte hitta hit ännu, ska väl slänga igång någon juldänga så kanske resten löser sig ... kanske.


Ska prova, Wille lär väl digga iaf :)

Hey !


Av Matilda - 23 november 2011 14:29


Har haft en lugn och skön dag hemma med Edwin idag. Jenny kom också på besök, så det har varit trevligt.

Men snart kommer de större grabbarna hem, jag saknar ju min storgosse när han är på dagis, känns så tyst och tråkigt när han inte är hemma .. men snart har han helg och då är allt i sin ordning igen ! :)


skrev in mig till svenska B igår, ska bara fara upp och lämna mina betyg iaf för säkerhetsskull också, då man måste läst A innan B. När jag läst klart svenskan så är jag helt klar med skolan, känns skönt för jag har ju som hållt på ett tag (har bara haft en lång paus nu detta år). Nä nu ska jag gå till köket och fortsätta med det jag håller på med, klockan ringer snart ;) .. sen är det dags för att förbereda middagen också :)


Hej så länge !


Ovido - Quiz & Flashcards