Alla inlägg den 13 december 2011

Av Matilda - 13 december 2011 22:48


Snart går hon och lägger sig igen, hoppas att jag kan sova bättre än förra natten - trots att alla andra sov så kunde inte jag göra det. Jag har haft sådana svettningar och varit så rastlös i kroppen, jag har känt mig som en sån där som är på rehab, avtändning från typ heroin. Jag har "slutat röka" många gånger, då har första veckan faktiskt gått hyffsat bra men det är sen det börjat gå åt pipsvängen och jag har börjat igen. Den här gången behövde jag bara slå upp ögonen igår morse och jag började må riktigt dåligt .. men jag klarade mig hela dagen igår och även dagen idag, så nu jävlar hoppas jag på en lättare dag imorgon, fyyy !

Men däremot vet jag att jag kommer att klara det, för det måste jag och därför kommer jag att göra det, vill bara att de värsta dagarna ska vara förbi nu så man kan tänka på annat.


Imorse var jag och kollade när dom lussade på Willes dagis, jätte fina och duktiga var alla :)

På torsdag har dom grötfest på kvällen, jag får se om jag går. Beroende på Edwin, då Danne inte är hemma då så måste jag ta med honom om jag ska gå och är han dålig så vill jag ju inte det .. så vi lämnar den dagen öppen än så länge :)


Nä, nu tappar jag lite koncentrationen ....

Ska krypa i sängen.

Godnatt !

Ovido - Quiz & Flashcards