Alla inlägg den 16 december 2011

Av Matilda - 16 december 2011 14:31


Tisdag och onsdag var två förjävliga dagar, då mådde jag bajs .. men jag måste säga att jag tror att det har vänt nu, röksuget alltså, för igår var inte sååå hemsk och tanken slog mig alldeles nyss att jag inte ens tänkt på en cigg idag (förrän nu då). Så det går ju åt rätt håll iaf.


Pappsen i huset åkte iväg på kurs igår, så jag och barnen har myst på ensamma här hemma. Jätte mysigt med barn som inte vill sova, just den enda natten man inte ens har någon avlösning .. vid 5 trodde jag att jag skulle bli galen men där någon gång fick han mat .. IGEN !  och somnade om och sov till halv sju, då gav jag bara tutten sen sov han till nio. Men fram till fem så har jag sprungit som en dåre fram och tillbaka in till honom, för i min säng ville han absolut inte sova, då skulle han bara busa.


Jajja, jag fick "sova" nästan två timmar på dagen med Edwin. Jag låg i sängen med Ed och Wille kollade film utanför :) Något skönt måste jag säga !


Nä, nu kom pappsen hem .. ska surra lite med honom.

Sen är det väl på tiden att hoppa i duschen och klä på sig kanske, ungarna är också ännu opåklädda !

Hörs !

Ovido - Quiz & Flashcards