Alla inlägg den 29 december 2011

Av Matilda - 29 december 2011 18:32


Hej på er !

Jag glömmer som bort att jag har den här bloggen, eller jag glömmer inte men jag är väldigt dålig på att komma ihåg att ta fingrarna ur för att blogga.


Igår var jag till Sunderbyn, snälla underbara Jenny ställde upp som stöd och sällskap. Det var kul att ha någon att ventilera och surra med på vägen ner och någon som håller koll på åt vilket håll  man ska åt när man ska hem ;) haha.

Vi hade ganska kul, på väg hem så hamnade vi i samma rondell 2 eller 3 gånger bara att vi kommer från olika håll varje gång - innan vi äntligen hamnade rätt och for åt rätt håll på rätt väg :)


Nu kör jag på stenhård diet i 4 veckor, fyfan .. jag är på dag 1 och är redan hungrig som en varg ;)

Och ju hungrigare jag blir desto mer röksugen blir jag, åh herrehjärtanes !

Men det ska minsann gå detta.

Jag har ju som några kilon som jag ska bli av med ...

Hejja Hejja !

Ovido - Quiz & Flashcards