Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Matilda - 2 juli 2011 17:27


Det var ett tag sedan sist, jag har i flera dagar satt mig ner för att skriva några rader här men har alltid blivit avbruten, Edwin har velat gosa eller äta varje gång så då har det ju inte blivit av.


Men nu sover han, men lär väl vakna vilken minut som helst då han sovit sedan klockan två typ. Sen nalkas det ju middag för oss och det brukar aldrig slå fel, han vaknar då :)


Nåväl, men vi befinner oss iaf i Härnösand sedan i måndags. Här trivs vi alla och mår gott. Jag känner att det är otroligt skönt att vara hemifrån och att åka hit var det absolut roligaste vi kunde göra, här trivs jag verkligen !


Wille leker och busar hela dagarna med mina kusiner och grannbarnen här. Han njuter ! Men lika trotsig på kvällarna är han minsann, han ska då inte sova !


Har träffat hela släkten här nere, mkt trevligt då det går ganska länge mellan gångerna :)


Ja men då vet ni, nu ska jag hinna läsa ikapp mig på bloglovin också, en hel jävla drööös har jag att skumma igenom :)


Vi ser väl om jag hinner uppdatera nå mer här under tiden vi är här, jatg har nämligen ingen aning om hur länge vi ska stanna heller. Det återstår att se, kanske åker vi redan ikväll eller så stannar vi två veckor till, who knows ? ;)


Men hoppas ni har det bra vars ni än är.

Kram på er.





Ovido - Quiz & Flashcards