Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Matilda - 20 juli 2011 23:02


.. det verkar inte som om min minsting ska vakna nåmer för ikväll, då är det väl lika att gå och lägga sig själv också. Han somnade i min fam för ett par timmar sedan och då la jag honom i våran säng för jag trodde faktiskt att han skulle vakna ganska snart igen men som sagt, det verkar inte som så.. Kanske dags att sluta vänta nu då, för han snarkar då på där inne. Jag lär ju dock kanske få ställa in mig på att jag bara hinner somna sen ska väl han ha mat .. återstår att se :)


Var iaf idag och shoppade. Fyndade två plagg på halva rea priset på kappahl, inte dumt ! 30 kr för en tröja/tunika och en 100 för en annan överdel :) Sen köpte jag mig ett par skor på sko görans .. kul.


Näni, nu går jag och lägger mig.

Natti natt !

Av Matilda - 20 juli 2011 11:31


Jag och kidsen är på väg på stan. Tänkte kika lite där, är ju ett tag sedan jag varit där. Sen ska väl Wille få leka lite i lekparken där också, det brukar han ju alltid vilja när vi går förbi - förhoppnigsvis sover Edwin då också så då blir det ju perfa. Nu väntar jag bara på att ge mat åt lillisen, ska göra det om en stund, så slipper man att han blir ledsen där på stan för att det är dags för mat :)


Kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards