Alla inlägg under september 2011

Av Matilda - 1 september 2011 08:42

 

    

Så här gick det att söva lillebror igår ;) (De båda garvade, eller vi alla skrattade .. en stund!)


Ja, då var det morgon igen .. torsdag, redan?! Veckorna går ruskigt fort tycker jag, Idag blir det att städa lite här, imorgon ska vi visa lägenheten, och jag vet att det spelar liite roll hur det ser ut, vad man får för första intryck. Så nå vill man ha det någorlunda fint iaf, då jag verkligen hoppas på att de vill byta med oss. Men jag skulle förstå om dom inte vill, då denna är rätt trång - iaf för oss.

Samtidigt så tycker jag om den, om det bara skulle finnas lite mer space här, annars tycker jag att den är jätte mysig.


Annars gör vi just nu inte så mkt, Edwin spyr (ligger och sprattlar på filten) och Wille ritar/spelar/pysslar - han brukar ha många bollar i luften samtidigt ;)

Jag sitter redan och funderar på vad man ska äta till middag, tar gärna emot tips. Jag är liiite sugen på biff och potatis med lingonsylt, mums ! :) Men vi får se hurrni, ska söka inspiration på nätet :P


Nu torka kräk - order från Wille som tycker lillebror spyr för mkt (även dreggel är spya i W's ögon) :)


Ha en bra dag !

Ovido - Quiz & Flashcards