Direktlänk till inlägg 12 november 2011

Logiskt

Av Matilda - 12 november 2011 12:19


Lördag idag, idag står det STÄDA på schemat, Willes rum set ut som om det blivit bombat !

Jag är ju fortfarande liiiite sugen på att byta rum, men som jag säkert nämt tidigare så känns det roligare efter man varit och shoppat lite, för att kunna göra det ordentligt och snyggt där inne.  Sen har jag inte bestämt mig om det är dags för Ed att flytta ut från vårat rum heller, då han ännu kan vakna ett par gånger under natten. Men en teori som jag har är ju att han kanske kommer att sova bättre i "Willes" rum, för dom går ju och sover samtidigt. Nu sover ju Ed före oss och varje gång vi kommer in i rummet och ska sova så börjar han skruva på sig och ibland då vaknar han till och med. Så jag kan iaf inbilla mig att han inte blir lika störd inne med Wille, men grejen är ju att jag ännu tror att han kommer att vakna på nätterna oavsett om han ligger med oss eller med Wille, och de är ju bekvämt att ha honom precis bredvid sin egen säng dom gångerna ;)


Men vi hade samma med Wille, han vaknade ofta då vi kom in i rummet, men när han fick eget så började han sova heeela nätter.


ÄH, jag tror vi ska byta rum iaf och hur vi gör med Edwin spelar ju ingen roll. Antingen sover han kvar med oss eller så får han börja bo med storebror, vi får väl se. Men jag är less på att kika in i Willes trånga och tråkiga rum som han har nu, det är som svårt att hålla det "snyggt" där inne, då det är så fult ändå ;P ... vi måste bara komma på lite lösningar till de "nya" rummet.  HM.


Ja, resten av läggan ska ju också städas, det är väl lika att börja med detsamma om allt ska hinnas, hade ju velat hinna baka också :)


Nå, hoppas ni får en underbar dag, det var ju riktigt härligt väder här ute i Gälkatown iaf :)

Tjarrå !

 
 
Lotta

Lotta

12 november 2011 15:25

Vanessa började sova bättre direkt hon fick sova i eget rum, så jag håller med dej på den fronten! :) tror dom blir rätt "störda" under nätterna när man har dom i sitt sovrum..

http://lottablom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 4 februari 2012 22:05


 

Av Matilda - 19 januari 2012 09:44

  Jag vet inte ens om jag törs berätta en grej men jag testar väl .. Edwin sover hela nätter utan mat nu. Har gjort det nu några dagar, då vet jag att han kan ! Däremot får man än ibland gå in och ge honom tutten, dock inte en endaste gång inat...

Av Matilda - 16 januari 2012 20:23

              http://skitviktig.bloggplatsen.se/     Här har ni adressen till min andra blogg, det är som den som gäller just nu ! ...

Av Matilda - 6 januari 2012 22:01

  Båda ungarna har börjat tjorva på kvällarna. Wille vägrar att sova, envisare varelse får man leta efter och Edwin han somnar men vaknar lika fort igen, tokledsen ! När det gäller Ed så gissar jag på att det är hans tänder som spökar och sådär ....

Av Matilda - 3 januari 2012 22:54

Jag brukar funder på varför Wille kallar sin pappa för Danne och inte för pappa ? - Alltid nästan ! Mig kallar han Mamma, jämt ! - förutom någongång då han babblar om vad alla heter osv ..   Gulligt låter det ju men jag kan förstå Danne att han...

Ovido - Quiz & Flashcards