Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Håll i er !

Av Matilda - 13 november 2011 00:33


Känns som om det är evigheter sedan jag sa eller skrev dessa ord, så håll i er och trilla inte av stolen/soffan/sängen eller vars ni nu än befinner er när ni läser min blogg, haha.

JAG ÄR HUR PIGG SOM HELST ! Jag har försökt att sova men det går inte, stackars Danne har bara fått ligga och höra på mitt tjatter, ni som känner mig vet att jag kan vara rätt duktig på att prata ibland, särskilt min mamma kan intyga det. Hon har suckat några gånger när jag inte kunnat knipa igen ;) haha ! Skämt och sido, I KNOW THAT SHE LIKE IT ! 


Det känns som om det kommer att vara omöjligt att somna ikväll, förr eller senare slocknar jag väl, säkert om jag bara ligger och blundar och hejdar mig att tala fast det känns som om jag har massor på hjärtat ;)


Danne fick nyss ett uppdrag, så jag är ensam hemma och för engångs skull kände jag typ "Varför ringde dom/någon inte till mig?". Annars brukar jag inte gilla nattliga uppdrag/äventyr för då vill jag helst sova, för då är jag oftast trött också ! ;D


Okej .. jag ska nu gå och göra ett nytt försök, är väl bäst att passa på nu när jag är ensam och inte har någon att prata med, då är det nog lättare för mig att vara tyst och verkligen försöka sova också. Men vem vet, jag kanske hämtar min nalle från grabbarnas rum som jag kan prata med, hurrni det har faktiskt hänt förr - när Danne vänt dövörat till, då har det hänt att jag hämtat nalle och pratat med honom i stället då det gett mig mer än att prata med en vägg (Danne) :) Visst honey ? :)


Jaja, jag erkänner .. jag är nog lite trött ändå, det märks på detta blablabla-inlägg.

Godnatt mina vänner.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 4 februari 2012 22:05


 

Av Matilda - 19 januari 2012 09:44

  Jag vet inte ens om jag törs berätta en grej men jag testar väl .. Edwin sover hela nätter utan mat nu. Har gjort det nu några dagar, då vet jag att han kan ! Däremot får man än ibland gå in och ge honom tutten, dock inte en endaste gång inat...

Av Matilda - 16 januari 2012 20:23

              http://skitviktig.bloggplatsen.se/     Här har ni adressen till min andra blogg, det är som den som gäller just nu ! ...

Av Matilda - 6 januari 2012 22:01

  Båda ungarna har börjat tjorva på kvällarna. Wille vägrar att sova, envisare varelse får man leta efter och Edwin han somnar men vaknar lika fort igen, tokledsen ! När det gäller Ed så gissar jag på att det är hans tänder som spökar och sådär ....

Av Matilda - 3 januari 2012 22:54

Jag brukar funder på varför Wille kallar sin pappa för Danne och inte för pappa ? - Alltid nästan ! Mig kallar han Mamma, jämt ! - förutom någongång då han babblar om vad alla heter osv ..   Gulligt låter det ju men jag kan förstå Danne att han...

Ovido - Quiz & Flashcards