Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Matilda - 8 juni 2011 21:34


Wille har legat och skrikit jääätte länge efter att få tältet som man kan sätta fast på hans säng, vi har lika länge förklarat för honom att "nej, inte nu .. men slutar du skrika och gnälla får du upp tältet imorgon" - Wille har inte riktigt fattat galoppen (eller så är det precis det han har gjort, jag kommer till det snart) utan fortsatte att skrika, då sa pappa Danne åt honom att nu blev det inget tält alls, inte imorgon heller. Wille fortsatte att skrika, jag ignorerar och går och gör i ordning Edwin för natten istället. När jag kommer ut från sovrummet hör jag att Danne är inne i Willes rum och grejjar. Jag tänkte för mig själv att det får inte vara sant, det får inte vara tältjävlaskiten han håller på med... jag öppnar dörren och vad ser jag ? JO ETT STYCKE DANNE SOM STÅR OCH SÄTTER IHOP TÄLTET !


Så, så går det när man skriker,

Bra Wille - det är så man får som man vill ! ;)


Av Matilda - 8 juni 2011 18:40

Vilket väder vi haft idag !

Sol och varmt, riktigt kvavt. Jag kände på engång då jag kom ut att det skulle bli åska idag och visst kom den, efter en promenad med Jenny till dagis för att hämta storebror, gick tillbaka till stan, sedan till pappa/morfar - där vi åt och sedan satt ute en stund .. sen kom de, mullret - åh så mys !


   


Grabbarna hos morfar sin :)



Nu är det nog das för mig att dra på affären, måste ju handla hem mer mat åt lillis ..

Vi får la höras, ciao !

Av Matilda - 8 juni 2011 12:23

En morgonbild från idag, man vaknar då lycklig med denna sötnos bredvid sig och när min andra sötnos kommer och ger mig en kram innan han åker iväg på dagis <3



Annars får jag verkligen be om ursäkt för min dåliga uppdatering, men jag tar mig itne till att blogga .. har riktig bloggtorka just nu. Så ni för vara glad för det lilla jag skriver .. förhoppningsvis blir det bättring på detta snart ! För hur tråkigt är det inte att inte blogga ?!, jo dötrist ju ! :)


I'll be back !

 
Ovido - Quiz & Flashcards