Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Matilda - 18 juni 2011 22:30


Humöret pendlar i vanlig ordning, för en stund sedan var jag på rätt gosigt humör - allmänt glad men nu plötsligt fick jag en sprängande huvudvärk och känner mig rätt nere .. tar min bebis och min bok och kryper ner under täcket. Hoppas på en bra dag imorgon ! :)


Wille och Danne fick iaf åka raggarbil idag, gode nöjda .. Danne var väl den som ändå blev nöjdast ? :P


Efter stan var vi blöta och kalla, så vi tog en varm dusch innan det var dags för Wille att krypa ner under täcket, nu är det som sagt min tur.

Godnatt..


Puss !

Av Matilda - 18 juni 2011 12:46

Läbbig video :P Men bra text !


My mama told me when I was young
We are all born superstars
She rolled my hair and put my lipstick on
In the glass of her boudoir


There's nothin' wrong with lovin' who you are
She said, 'cause He made you perfect, babe
So hold your head up, girl and you you'll go far
Listen to me when I say


I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way


Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was born this way, born this way


Finns ju en jävla massa mer text men tog bara halva, början - bästa delen :P

Ovido - Quiz & Flashcards