Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Matilda - 20 juni 2011 20:17

.. tar och kryper ner under täcket, jag och min bok .. möjligtvis min lille bebis också. Wille trotsar och skriker så jag håller på att bli gråhårig. Jag har varken ork eller lust (vem har någonsin lust?) att bråka med honom, han vinner så lätt då jag inte har något som helst tålamod just nu.

Jag blir bara ledsen.

Och sedan lägger jag mig med dåligt samvete, han vinner !


Men jäklar imorgon är jag i bättre form och kommer att kunna tackla honom bättre, right ? :)


Godnatt då!

Av Matilda - 20 juni 2011 15:37


Sådärja, då har man slösat pengar. Men fick väldigt mkt för pengarna faktiskt då jag handlade de mesta på rean. Båda killarna fick en hel del kläder. Vi hade även sällskap då Jenny och Gurre tyckte att det var dags att shoppa ;)


Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg någonstans, att vi får en riktig semester, känns som om vi behöver det men EGENTLIGEN inte har råd med det, visst .. pengarna finns ju men de ska ju räcka till annat än bara semester, vi kommer ju hem sen också.


Om inte annat så hoppas jag på lite finväder snart här i Gällivare, så man har något att stanna hemma för iaf .. detta känns ju väldigt trist ! Sen hörde jag att det minsann var dåligt väder neråt också, men iaf roligt att fara och göra något än bara sitta här hemma.


Nu ska vi fixa nå käk, sen ska vi nog upp och säga grattis åt brolli :)




Av Matilda - 20 juni 2011 09:34

... jag har sovit som en kossa i natt, DÅLIGT med andra ord (oavsett hur kossor egentligen sover, har väl aldrig sett en ko sova någongång heller men ..). Så nu idag är jag gode trött. Men jag funderar dock ändå på att ta mig i kragen här efter morgonmyset och slänga i oss lite käk, sen gå på stan och kika lite kläder, båda kidsen saknar lite brallor, sen behövs nog inte så mkt som jag trott förr .. Danne gick igenom Willes garderob igår, han hade visst ganska mkt kläder som han ännu kan ha .. men ska gå på stan och kika iaf, sen får vi se vad jag kommer hem med. Förhoppningsvis så mkt som möjligt för pengarna , vill ju snåla nu här kring semestern ;) Men har ju iaf 20 % på ett helt köp på lindex, alltid något ! :)


Sen fyller min storebrolla år idag, grattis grattis ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards