Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Matilda - 22 juni 2011 14:40


Jag lyssnar inte längre, jag stänger fönstret
Inget värt nåt, som inte inger hopp
Jag rusar inte längre erat lopp
Jag står kvar, ser ingen plats för mig i mönstret
Jag gömmer mig
Jag värjer mig




Goodbye !

Av Matilda - 22 juni 2011 12:37

  Jag har då iaf världens finaste pojkar och det är inte så "bara".

Ett stort lass med kärlek till dom !


Detta jävla regnande, vem fan beställde de vädret ? Säkert jag där någonstans då jag höll på att dö av värmeslag och beklagade mig över att min bebis snart kommer att börja koka. Där någonstans kan jag ha önskat liiiite för mkt kanske . Jag minns bara inte att jag önskade regn, nej det kan jag inte tänka mig?


Annars känns det som om det händer såå mkt i mitt liv just nu men samtidigt så otroligt lite, typ ingenting. Det positiva är ju mina barn, där händer det ju saker hela tiden. utan dom hade det ju varit dötrist !



Ovido - Quiz & Flashcards