Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Matilda - 21 augusti 2011 17:46

           

Av Matilda - 21 augusti 2011 16:42


Jag börjar känna mig lite stressad, vad behövs göras till lördag/dopet ?

Känns som om det är massor att göra men samtidigt ingenting, då vi får hjälp från olika håll men jag har som fundilerat på, vad ska jag själv göra?

Ska imorgon iaf fara och handla så jag kan baka, tänkte slänga ihop nå fika iaf, typ kanelbullar och någon kaka, ska bara bestämma mig för vilken eller kanske vilka ;) På tisdag ska vi och hämta dopklänningen, ska kolla en extra gång så jag valt rätt, nu i efterhand är jag lite nervös över att jag valt fel då jag hade en jätteledsen Edwin i famnen då jag var och kikade på klänningarna .. måste dubbelkolla det där, fanns kanske någon finare än den jag valde :P


Har idag rensat ibland Willes leksaker, fick bort en hel del grejjor som antingen var trasiga eller bortglömda, sånt som aldrig används .. skönt!


Av Matilda - 21 augusti 2011 12:06


Nu vill jag flytta, vi behöver mer plats. Vi byter rum hela tiden för jag vet inte vilken möblering som är bäst egentligen. GAH.

Imorgon ska det ringas till top och höra hur långt fram (eller bak) i kön vi ligger .. jag blir galen. Har lagt ut bytesannonser hundra gånger, några som hört av sig men som sedan dragit sig ur och inte svarat nåmer ..


Men kanske att vu byter rum idag igen ... en sista gång!!

Så W får det stora rummet och vi tar det lilla .... kaaaaaaaaaaaaaanske ;)

Ovido - Quiz & Flashcards