Alla inlägg den 17 augusti 2011

BB!

Av Matilda - 17 augusti 2011 22:41

             



En liten bildbomb ..

Av Matilda - 17 augusti 2011 13:55


Ytterligare några dagar av vårat liv har passerat, vad har jag förgyllt dom med då? Ingenting, vi har varit sjuka och trots att jag är mkt kryare på den fronten så är jag fortfarande så otroligt trött. Hade jag fått och kunnat så hade jag nog snarkat mig igenom en stor del utav dagen. Tur att jag inte riktigt kan det, för hur kul hade de varit ...


Jag funderar på om jag och Wille skulle ut på ett äventyr idag, vi får se - som sagt om jag finner orken ..


Edwin har haft en tjorvnatt inatt också, han har varit så täppt i näsan, trots näsdroppar. . så jag har fått vara tuttvakt, det är ju nämligen inte så lätt att hålla kvar tutten i munnen när det är munnen man måste andas med .. men ändå så vill han ju ha den för att sova .. knas. Så det har varit lite bängligt. Och sen när E väl sovit då har jag inte kommit till ro förrän just före nästa gång Edwin vaknar .. ja herre! Men men :)


Nä nu ska jag gå och stänga alla fönster som jag har haft öppna i läggan under tiden lillis sovit, men nu är det färdig vädrat - börjar ju kännas lite kallt nämligen :)


Jojustja, nästa helg nalkas det ju dop också så nästa vecka blir det väl att ordna inför det. Bo Kent Edwin ska äntligen få tvätta huvudet ;)


Nå heeeeej ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards