Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Matilda - 22 augusti 2011 20:58

Det är väl inte så konstigt att folk slutar höra av sig angående lägenhetsbytet, någon skriver åt mig och jag svarar, sen får jag inge mer svar från dom ... självklart då jag svarar till "no-reply-adresser" .. idag kom jag på det, och svarade till de jag gjort misstaget till och skrev in deras adress som står längst ner i deras mail till mig och hoppas nu på bättre resultat ;)


Har iaf två grabbar som inte vill sova ... så hej ! :)

Av Matilda - 22 augusti 2011 09:48


Slängde ihop 180 ml ersättning igår kväll (i vanliga fall äter han 150 ml) och tänkte att om Edwin blir riktigt proppmätt så sover han längre utan mat, de senaste nätterna har han ätit 3-4 ggr innan vi klivit upp.

Sagt och gjort. Gav honom bomben och lade honom vid åtta, kanske halv nio, han åt nästan allt och somnade. Vaknade sedan 05.30 och fick mat och somnade om, nu hör jag att han vaknat, 09.54 Inte dåligt tycker jag..

men vi får väl se, var väl bara en engångs händelse, för grejjen är - han brukar inte ens äta upp 150 ml, så igår hade vi väl bara tur ;)

Men det var skönt i natt iaf!


Nu ska jag gå och ta upp lilleman, pratade nyss med dagis - det är ju dags imorgon för Wille .. och gissa om han lös upp då han hörde att jag pratade med fröken .. nu äääre nära !

Jag - imorgon börjar du ..

Wille - är det idag imorgon ?

Jag - imorgon är imorgon, idag är idag ..

Wille - idag är det imorgon ?

Jag - IMORGON ska du dit iaf :)


Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards