Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Matilda - 30 augusti 2011 14:14

Edwin är inte riktigt på topphumör idag, lite småkinkig, men han har sovit rätt mkt hittills, men när han är vaken beter han sig som om han vill fortsätta sova. Han bara gnuggar sig i ögonen och gosar med sin filt. Sötnosen!


Jag hade verkligen behövt fotvård, redan igår helst. Måste göra någonting åt dom, idag! Ikväll blir det nog ett fotbad, fila fossingarna och sedan smörja in dem reeejält! - typ världens lager, sen plasta in dom så det får ligga så över natten, har riktigt ont i mina påbörjade hälsprickor, så nu ska det fixas till ! Det dummaste jag gör, alltid ! - är att jag inte kan låta bli att klia/pilla/klösa när jag får utslag/sår eller liknande, så det blir alltid 20 resor värre tillslut ;)


Intresseklubben antecknar va ? :) haha


Wille har iaf redan fått helg, nå han fick ju iaf vara en dag den här veckan.

Men hans avdelning är stängd, de skulle höra av sig när de blivit av med ... RÅTTORNA ! Bläää.


Jajja.

Av Matilda - 30 augusti 2011 12:40


Rätt väck i skallen om jag ska vara ärlig men vafan, så kan det gå.

Jag sitter här, nyduschad ihopp om att jag skulle känna mig piggare efter en uppfräschande dusch, och ja - en aningens piggare är jag väl.


Måste handla till dagens middag, fast har då inte bestämt mig om jag ska ta bilen till coopforum sedan eller om jag bara ska knata iväg med vagnen .. Än går det inte att göra något av det, då bilen är med Danne i 1 ½ timme till. Sen sover Edwin nu och jag vill inte väcka honom .. så hursomhelst får min handling vänta, en liten stund iaf.



Appropå lingon, någon som har nå bra tips mot håravfall ? Jag har börjat tappa galet mkt hår, jag har aldrig haft nå sånt problem förr, varför nu ? Jaja, tips tas gärna emot då jag tycket det är tokigt störande.


Hm, har inte så mkt mer på hjärtat just nu. Ska kika till gossen.


kram till er !

Ovido - Quiz & Flashcards