Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Goodmorning sunshines ! :)

Av Matilda - 31 augusti 2011 08:25


Godmorgon gott folk ! :)

Här har vi varit vakna över en timme, det är ju bara att inse att man inte får några sovmornar nå mer, lillis vill inte vara en sjusovare nåmer. Aja, det är ju bara att gilla läget och gå och lägga sig före 22 varje kväll, så man får ihop sin skönhetssömn.. inatt har Edwin vaknat några gånger, några gånger för endast tutten och 2 (3 med uppstigningen) gånger för att äta, vad hände med att sova i ett enda svep till klockan sju ? Förhoppningsvis hittar vi tillbaka till de till slut :)


Alldeles just vaknade Willeman också, det första han gör varje morgon är att gå fram till lillebror och krama honom och säga att han älskar honom, så gulligt !


Nu ska jag söka upp någon film som vi kan slå igång ..

Sen får vi se om vi hittar på något att göra idag, vad det nu skulle vara ..


Nå gäsp gäsp, herrå ! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 4 februari 2012 22:05


 

Av Matilda - 19 januari 2012 09:44

  Jag vet inte ens om jag törs berätta en grej men jag testar väl .. Edwin sover hela nätter utan mat nu. Har gjort det nu några dagar, då vet jag att han kan ! Däremot får man än ibland gå in och ge honom tutten, dock inte en endaste gång inat...

Av Matilda - 16 januari 2012 20:23

              http://skitviktig.bloggplatsen.se/     Här har ni adressen till min andra blogg, det är som den som gäller just nu ! ...

Av Matilda - 6 januari 2012 22:01

  Båda ungarna har börjat tjorva på kvällarna. Wille vägrar att sova, envisare varelse får man leta efter och Edwin han somnar men vaknar lika fort igen, tokledsen ! När det gäller Ed så gissar jag på att det är hans tänder som spökar och sådär ....

Av Matilda - 3 januari 2012 22:54

Jag brukar funder på varför Wille kallar sin pappa för Danne och inte för pappa ? - Alltid nästan ! Mig kallar han Mamma, jämt ! - förutom någongång då han babblar om vad alla heter osv ..   Gulligt låter det ju men jag kan förstå Danne att han...

Ovido - Quiz & Flashcards