Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Matilda - 2 oktober 2011 11:04


Största killen sover

Storkillen badar

Lillkillen sover

.. den enda tjejen i läggan önskar att hon också hade fått sova lite. Trots att Edwin faktiskt sovit rätt bra i natt, tror inte att jag behövt ge tutten någon gång i natt, han vaknade och fick mat halv två men sen sov han vidare till halv åtta, ja men iaf. . trots att han sovit bra så har jag sovit uruselt ! Har som bara somnat vaknat, somnat och vaknat hela natten ....

Tråkigt väder är det ute också, blä blä blä.


Så vad hittar man på idag då ? Kanske är det dags för det där rumbytet idag ?

Haha, har ju pratat om det flera söndagar i rad nu ;) (så vi kan ju iaf prata om det idag också ... kan ju inte bryta en tradiotion) .. eller så skippar vi snacket och kör pang på rödbetan typ. Så slipper vi snacka om det hädan efter ;)

YES ! ... lät ju bra iaf, sen lär vi väl kanske inte slå slag i saken men jag tyckte att det lät bra kaxigt. Hårt och bra ! .. eller något.


Nä, nu måste jag göra något, kanske slå igång en panna kaffe, för  snart så zZzzZZzzoooomnar jag !


Hejrå!


Av Matilda - 2 oktober 2011 08:52

.. att jag skulle köpa lite kläder.


Jag var och ögonshoppade på nätet, slängde ihop några plagg i varukorgen , sen råkade jag klicka på godkänn beställning, då jag endast ville se slutsumman med alla rabatter osv, det blev visst inte billigare än så .. och snart är det på g hem till mig. Tur att fakturan ska vara betald i slutet på nästa månad ... om jag inte minns helt fel ;)


Nu frukost !


Ovido - Quiz & Flashcards