Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Matilda - 10 oktober 2011 17:18

Det känns som om det kommer att bli en lång vecka, men det gör ju egentligen ingenting men det är så att jag redan har tisdag i huvudet men så kom jag på att det bara är måndag .. fast jag egentligen visste det hela tiden då jag bloggade om måndag imorse, men under dagen har som det försvunnit och det har förvandlats till tisdag i huvudet på mig :P


Jag känner mig riktigt trött, blev tok trött efter maten. Känns som om det blir en tidig kväll ikväll, men hur brukar det sluta ? De kvällarna brukar nästan bli mkt senare än vanligt, av någon konstig anledning.


Funderar på om man skulle hitta på något, eller om man bara ska sitta här hemma (eller hitta på något att göra här hemma).


Nä ut ska vi !

Sen får vi se vars vi/jag hamnar :D .. har inte hört med resten av familjen, men de brukar inte vara svårtflirtade ! - inte då Danne iaf ;)


Tjing !

Av Matilda - 10 oktober 2011 08:45


VILKEN NATT ! ...

Edwin har vaknat flera flera gåmger och varit jätte ledsen, velat ha tutten men inte kunnat andas med näsan, så det har inte gått. Har fått söva om honom, han har somnat men inte sovit vidare länge innan det var dags att vakna och grina efter den där tutten igen, näsdroppar gjorde inte saken bättre. Åke han har försökt, försökt, försökt, försökt, försökt och åter försökt komma upp i sängen, eftersom det inte gått vägen någon gång av alla hans försök så har han gnällt/ylat sig igenom natten. Danne var ut med honom i natt någon gång, typ 1 kanske ? Jag minns inte.

Imorse hade han kissat inne, det märkte jag då jag satt foten mitt i en pöl.

Vi var ut, han kissade och ville in på direkten, jag försökte få honom att fortsätta gå en stund men nej, han strejkade och vände om och började gå mot dörren, jahapp in igen då. Jag gick och gjorde käk åt Ed, ger mat åt Ed, går sedan in i vardagsrummet där Åke hade skitit på mattan, första gången han bajsat inne.

Jahapp !


Annars är det måndag IGEN. Jag gillar vardagar, för då får man post, det får man inte på helgen :P Haha. Nämen jag brukar faktiskt tänka så när jag vaknar på måndagsmorgon, ja då var det måndag igen, nu kan vi få post fem dagar framåt, det är väl så när man väntar på ett brev som ska komma med posten. Jag väntar faktiskt mer än ett, spännande varje gång jag ser postbilen ute ;P ... och vilken besvikelse VARJE DAG ! ;D


Nä, nu ska jag fixa någon frukost.

Vi lär säkert höras mer..



Ovido - Quiz & Flashcards