Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Matilda - 14 oktober 2011 18:55

Tidigare idag, under tiden jag sprang runt och städade:

Wille - Mamma det ringde på dörren,  öppna !

Jag - Det gjorde det väl inte ?

Wille - Jo, öppna dörren !

Jag - *kikar i kikhålet* Men Wille det är ingen där..

Wille - Jo men öppna !

Jag - *Öppnar dörren*

Wille - Hej Willman, kom in !

Jag - *står och gapar* ... Ja men hej och välkommen ?


Jag har nu öppnat dörren för Willes osynliga kompis, så nu kommer det väl bli ett jävla spring här ? :)

Av Matilda - 14 oktober 2011 09:01

Edwin tar ju sig nu framåt med gåstolen..

Jag ropar - Åh, vad duktig !

Wille ropar - NEJ!! Gå inte på mitt pussel !!!


Haha, baksidan av att lillebror lär sig att ta sig framåt .. på ett eller annat sätt ;)

Snart är han och river storebror i håret och bråkas, men nå tror jag på att han kommer att ge storebror en kram eller arton ockå ;)


Nu tänkte jag slå igång lite musik, surpla i mig en kaffe och sedan ta fram snabeldraken och skurmoppen.

Vi har ju nämligen igår varit och lämnat Åke hos hans uppfödare, tills vidare. Han ska få bo där tills vi hittat en köpare åt honom. Men det är skönt att fått ut honom härifrån, upplever E mkt bättre redan ! Men som sagt, nu ska Åke städas bort :( Känns tråkigt men ändå vet jag ju att vi gör detta av mkt goda skäl, barnen går ju först !

Åke blev iaf super glad över att få komma "hem" igen. Han märkte nog inte ens att vi gick. Så det kändes bra ändå .. att hon kunde ha honom så man slapp blaanda in en massa nya människor då Åke redan var så osäker, tror det är det sista han egentligen behöver, så jag hoppas att nästa hem blir föralltid åt honom !!


Nä, nu ska det städas !




Ovido - Quiz & Flashcards