Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Matilda - 13 oktober 2011 13:44


Fy jävlar vilken dålig dag jag har, den började bra men jag tappade all energi bara pang poff ! Edwin gråter som vanligt, inget ovanligt de senaste dagarna, jag trodde att idag skulle kunna bli en lite bättre dag för honom då Wille faktiskt brukar lyckas roa honom rätt bra, Ed älskar att titta på sin storebrorsa. Men nej, idag har inte ens han funkat.


Wille gör allt för att irritera sin mamma och Åke gör allt tväremot idag.

Hoff ! Nu när Edwin sover så försöker jag passa på att få tillbaka humöret, men Wille är ju ännu vaken och som sagt, han är inte heller på sitt bästa humör idag, kanske är vi alla lite trötta idag ?


Har hittat en som är intresserad utav Åke, typiskt att hon bor typ 120 mil härifrån. Jahapp ! Men vi får väl se, hon kanske kommer och hämtar honom om hon verkligen vill ha honom.


Jag hoppas att vi hittar ett nytt hem åt honom fort, ett bra hem där han får stanna resten av sitt liv.


Nu är Wille färdig minsann, det ska ni höra och borde höra så som han skriker ;)


Hejdå !

Ovido - Quiz & Flashcards