Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Matilda - 5 oktober 2011 12:49


Ed sover "lunch" och jag har lite småtråkigt, drömmer mig bort lite.

Har lite lätt huvudvärk och höll på att somna när jag låg bredvid lillis, men jag orkade inte somna själv för då hade jag mest troligen bara vaknat ännu mer seg i huvudet. Oftast blir det så men ibland kan det vara så himla skönt att ta sig en slummer mitt på dagen, men de är väldigt få gånger jag vaknar upp och känner att vilan gett mig ny energi, oftst vaknar jag upp och känner mig endast illamående, seg och nyvaken - vilket brukar hålla i sig till kvällen då det är dags att gå och sova igen :)



Äh, var mest i brist på annat jag tänkte slänga in ett inlägg här.

Nu var det gjort.


Av Matilda - 5 oktober 2011 10:09


.. Nu händer allt på en gång, nu tar lille Ed sig framåt i gåstolen också, sakta men säkert. Hittills har det annars bara varit baklänges ;)


Av Matilda - 5 oktober 2011 09:38


När jag och lillis klev upp så lade jag honom på rygg på golvet, så att jag fick gå och kissa bl.a, shit the same vad jag nu skulle göra ... jag kommer tillbaka, ger honom några leksaker, sätter mig sedan vid datorn, med ryggen mot honom, sen vänder jag mig om för att ta upp honom igen, och där ligger han på mage, gossen hade vänt sig själv - från rygg till mage ! Min stora lilla mini bebis :)



Sen kommer jag bli så otroligt mkt fetare nu när jag håller på med det här att fimpa ciggen alltså, jag dämpar ju suget med en massa annat, jag vet att man kan välja nyttigare alternativ, men hur kul är det att sitta med en påse morötter i stället för en påse chips, nå fan hjälper chirrepåsen mkt mer än de där nyttiga morötterna, morötterna får ju en bara att tycka mer synd om sig själv, här är man duktig och slutar att röka, vad får man för det, jo en jävla påse morötter ... ni hör ju, då börjar man ju hellre röka igen ;) Nä, jag har bestämt mig för att sluta.. igen ! För jag vet att det är så jävla dumt, däremot vill jag kunna ta en cigg då och då, tjuvröka med någon någongång ... det tänker jag fortsätta med om jag känner för det och klarar av det... men det är slut på att röka flera jävla cigg om dagen, jag hade varit rökfri en hel vecka här för någon dag sedan, sen kom lillebror förbi och jag rökte en cigg med honom, den var sådär lite halvgod men jag hade egentligen kunnat skita i den men det gjorde jag inte, sen nu har det gått två dagar sedan dess utan ett endaste bloss, egentligen inte ens ett minsta sug ... jag äter chips i stället ;) HAHA. Nämen, nu är det slut på allt äckelätandes också, jag kan ju införa nya ovanor, som inte heller är hälsosamma. Köpte därför hem ett paket toy igår, här ska det tuggas om det behövs :)


Babbel babbel !


Hejdå


Ovido - Quiz & Flashcards