Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Matilda - 4 oktober 2011 13:21

När ska man slänga på vinterdäcken ?

Man får väl göra det redan nu, men är det bra att sätta de "för tidigt" eller spelar det ingen roll ? .. jag har alltid lika svårt att komma ihåg det där med däcken, varje år !


Jajja. Annars gör vi inte så mkt mer än funderar på däck :P Nämen Ed sover och jag sitter bara här och glor.  Nuu hör jag min lillis, ska gå och gosa lite på honom.


Ha det bra.

Av Matilda - 4 oktober 2011 09:07


Sömn är viktigt, det har vi väl kommit fram till.

Jag och Danne fick en rätt bra natt inatt, trots att lillis nu inte somnade förrän .. elva(?). Men då han väl somnat så sov han till 0700, käkade lite och somnade om till lite innan 09.  Han hade nog sovit liite längre om han inte hört storebror och pappsen utanför dörren ;)

Men jag klagar inte, det är som skönt att slippa kliva upp mitt i natten för att ge han mat. Skönt att fås ova ända till morgonen (efter klockan 06, heeelst efter 07 också men man kan ju inte sätta så höga krav ju för då blir man aldrig nöjd ;)


Jaja, strebrollan är på dagis iaf och Edwin ligger på golvet och härjar, jag ? ja jag bloggar ju lite, ska väl gå och kika efter någon frukost eller liknande :)

Regn och tråk-väder ute :( Blä vad tråkigt.


Ovido - Quiz & Flashcards