Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Matilda - 7 oktober 2011 12:38


Ja, jag har varit på väg att dra fram dammsugaren och plocka undan här lite men varje gång jag lyfter arslet för att göra det så behöver Wille "hjälp" med att få bort Åke, men Wille vet inte riktigt vad han vill, ena stunden vill han ha honom i famnen i andra andetaget så vill han inte att hans ens ska komma nära. Och jag säger åt Wille att han måste säga nej själv, putta bort honom, att jag inte kan göra det varje gång. Och sen att om han sätter sig på golvet så kommer Åke att springa dit han också, vill Wille vara i fred ska han sätta sig där Åke inte kan hoppa upp i famnen på honom. . om han inte vill sitta och säga nej hela tiden :P


Ja men som sagt, jag har sprungit runt här och nejjat och fyat då Åke hittat både soffkuddar och leksaker att tugga på. Sen har vi fått gå ut ett par gånger också ..

Så jag har som inte hunnit dit jag skulle. Hade behövt duscha och nu ska Ed ha käk, samma för Wille- han ska få något i magen han med, massa massa :) Nå snart kommer ju Danne hem, då blir saker och ting lite lättare.


Handlinglista ska skrivas också, måste fylla på kyl och frys.

Hade även behövt "sy" nå kläder åt vovvsing, nu när till och med snön faller ;)


Ja .. som ni hör, vet nog inte vars jag ska böra - eller jo, det vet jag. Killarna ska få käk !Och då passar jag också på att äter något.

Sen får vi se vad som händer, tror att det blir duschen sen, eller det beror på - den ska jag ta då Danne kommit hem, skönt !

Så innan dess anske jag hinner något annat.


yeey, Åke stannade där jag platsade honom iaf, nu sover han !

Åh herre. Idag har det varit full fart på rackarn ! =) Kul !


Nä hejdå på er !

Av Matilda - 7 oktober 2011 10:30

             

Ovido - Quiz & Flashcards