Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Matilda - 9 oktober 2011 20:18

Jaha, vars ska jag börja ?

Jag känner att jag har massor på hjärtat, mkt som snurrar i skallen om inte annat, ha.


För det första så är jag döskraj för att Ed ska vara allergisk mot Åke, Edwin har händerna i nyllet hela dagarna, inte bara i munnen utan han gnuggar sig i ögon och näsa hela tiden. Och nyser ! I natt blev han supertäppt i näsan och har som varit det tills ännu också, antingen det eller så har det runnit.

Här på kvällen har han haft fullt upp med gnuggandet och nysandet. Antingen har han blivit sjuk (förkyld) eller så är han allergisk, hur fan vet vi det ?

Lite ångest över det, hoppas verkligen att det går över. Dels för att vi vill ha kvar Åke, för det andra kan det inte vara roligt att vara allergisk :/


Jahapp, annars då?

Söndag idag och för en gångs skull har det inte känts som det. Har som trott att det varit lördag kanske ..


Nä, jag har en stor klump i magen ...

Jag ska läsa lite bloggar, sen ska jag gå och lägga mig .. kanske med ett korsord eller så.


Gokväll !






Ovido - Quiz & Flashcards