Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

FATSO !

Av Matilda - 5 oktober 2011 09:38


När jag och lillis klev upp så lade jag honom på rygg på golvet, så att jag fick gå och kissa bl.a, shit the same vad jag nu skulle göra ... jag kommer tillbaka, ger honom några leksaker, sätter mig sedan vid datorn, med ryggen mot honom, sen vänder jag mig om för att ta upp honom igen, och där ligger han på mage, gossen hade vänt sig själv - från rygg till mage ! Min stora lilla mini bebis :)



Sen kommer jag bli så otroligt mkt fetare nu när jag håller på med det här att fimpa ciggen alltså, jag dämpar ju suget med en massa annat, jag vet att man kan välja nyttigare alternativ, men hur kul är det att sitta med en påse morötter i stället för en påse chips, nå fan hjälper chirrepåsen mkt mer än de där nyttiga morötterna, morötterna får ju en bara att tycka mer synd om sig själv, här är man duktig och slutar att röka, vad får man för det, jo en jävla påse morötter ... ni hör ju, då börjar man ju hellre röka igen ;) Nä, jag har bestämt mig för att sluta.. igen ! För jag vet att det är så jävla dumt, däremot vill jag kunna ta en cigg då och då, tjuvröka med någon någongång ... det tänker jag fortsätta med om jag känner för det och klarar av det... men det är slut på att röka flera jävla cigg om dagen, jag hade varit rökfri en hel vecka här för någon dag sedan, sen kom lillebror förbi och jag rökte en cigg med honom, den var sådär lite halvgod men jag hade egentligen kunnat skita i den men det gjorde jag inte, sen nu har det gått två dagar sedan dess utan ett endaste bloss, egentligen inte ens ett minsta sug ... jag äter chips i stället ;) HAHA. Nämen, nu är det slut på allt äckelätandes också, jag kan ju införa nya ovanor, som inte heller är hälsosamma. Köpte därför hem ett paket toy igår, här ska det tuggas om det behövs :)


Babbel babbel !


Hejdå


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 4 februari 2012 22:05


 

Av Matilda - 19 januari 2012 09:44

  Jag vet inte ens om jag törs berätta en grej men jag testar väl .. Edwin sover hela nätter utan mat nu. Har gjort det nu några dagar, då vet jag att han kan ! Däremot får man än ibland gå in och ge honom tutten, dock inte en endaste gång inat...

Av Matilda - 16 januari 2012 20:23

              http://skitviktig.bloggplatsen.se/     Här har ni adressen till min andra blogg, det är som den som gäller just nu ! ...

Av Matilda - 6 januari 2012 22:01

  Båda ungarna har börjat tjorva på kvällarna. Wille vägrar att sova, envisare varelse får man leta efter och Edwin han somnar men vaknar lika fort igen, tokledsen ! När det gäller Ed så gissar jag på att det är hans tänder som spökar och sådär ....

Av Matilda - 3 januari 2012 22:54

Jag brukar funder på varför Wille kallar sin pappa för Danne och inte för pappa ? - Alltid nästan ! Mig kallar han Mamma, jämt ! - förutom någongång då han babblar om vad alla heter osv ..   Gulligt låter det ju men jag kan förstå Danne att han...

Ovido - Quiz & Flashcards