Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Matilda - 14 februari 2011 12:12


Då var ännu en glukosbelastning avklarad, blev godkänd även på denna. Känns ju skönt. Jag själv tyckte att väl att värdet efter sockerlösningen var liiite högt men enligt henne var det helt normalt. Det är väl det som räknas ?


Under tiden jag låg där hann jag läsa ut en hel bok, Carolina Gynnings senaste, Ego Women ? Tyckte inte den var sådär jätte bra, men lätt läst!


Jo, sen har dom ju gjort om på labbet här i Gve, mkt oskön stol/säng som jag legat i idag, då var ju den vanliga sjukhussängen mkt trevligare att ligga i 2,5 timmar. Detta var ju mer som en tandläkarstol, nej tummen ner för det ! Det var då inget för min rygg men jag hittade till sist en ställning som funkade för mig :P Och sockerlösningen blir bara äckligare och äckligare för varje gång, men nu borde jag väl slippa göra fler ?

Bebis gillade de iaf verkade de som, h*n hade fest inne i magen, rena discot, stackars sockerspeedade unge :/ :P


Ovido - Quiz & Flashcards