Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Matilda - 28 februari 2011 13:10


Jag och Wille har nyss badat, det är ju barnsligt kul ibland att bada med honom. Vi har plaskat och kastat vatten på varanadra så hela badrummet blev dyngsurt. Men vi har då skrattat, mitt lilla charmtroll :) Kändes som att detta verkligen var något som behövdes, nu kommer jag att leva minst 10 år extra ? ;)


Planen nu är att vi först och främst ska få på oss kläder. Är ju iaf en början. Sen ska vi väl ta oss utanför dörren, vi ska till Jenny och Gustav idag. Funderar på att fara och köpa några päron, jag blev grymt sugen i morse. Jag vill ha riktigt saftiga päron !


Vädret klagar vi ju inte på idag.  Trots att det blåser, det är ju ändå plusgrader ute och man kan ju inte få allt liksom.


Nu längtar jag tills jag får börja vara ute och gå med vagnen, det ser ju så mysigt ut. Visst, Wille har redan imorse frågat två ggr om vi ska gå ut med vagnen, att han ska få åka ..så visst, jag har redan en frivillig ;D


Just ja, kläder.




Ovido - Quiz & Flashcards