Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Matilda - 15 februari 2011 12:40

     


Några bilder på Wille från igår då han "degade" som han själv kallar det ;)

Av Matilda - 15 februari 2011 09:34

 ... förresten 80 dagar kvar idag !

Av Matilda - 15 februari 2011 09:29


Jag tog beslutet att stanna hemma idag då jag hörde och såg vad tempen viasade, -34 (NEJ TACK !). Så jag ringde till dagis och sa som det var, vi tänkte inte ens gå till bilen idag, fröken tyckte vi gjorde helt rätt och där på dagis var det ännu kallare, -36 ! Uschnej. Jag berättade sedan för Wille att vi är hemma idag istället, han sa att vi skulle ha mysigt, det tyckte jag lät som en bra plan ! :D


Idag fyller världens bästa lillebror år, hela 20 st år också. Inte illa !


Nu måste jag slänga på mina duntofflor, det känns inomhus att det är kallt ute också .. eller så är det bara psykiskt ;)


Ha en superbra superkall dag !



Ovido - Quiz & Flashcards