Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Matilda - 18 februari 2011 22:10


Nu tänkte jag ta kväll. Är helt slut i kropp och själ.

Det har iaf varit en ritkigt trevlig och givande dag idag. Fick äta mummsig tårta hos lillebror, specialbeställning fick jag höra ;) 

På kalas hos lillen dansar man till och med, det är inte på alla kalas man gör det .. utan alkohol i kroppen vill säga ;)  Rätt kul med X-BOX kinect?(stava?). Sen for vi och åt, sen vidare till Dannes faster och träffade lite fastrar :)


Jajja, tack för mig.

En ny dag imorgonn.

Av Matilda - 18 februari 2011 11:01


men jag vill ha en ny!

Jag hade behövt en ny tröja .. synd att man är fattiglapp nu när jag är arbetslössökande. Sen hade jag velat ha ett par mammaleggings, såna som går högt upp över magen, hade varit skönt att inte ha något som sitter åt nedanför. . såna säljs väl inte här utan måste säkert beställa i så fall.


Nu är det iaf dags för att hoppa i duschen, hitta nå kläder - lycka till ! Har ju inget som passar förutom mina stora mjukisbrallor. Kul ! Nåväl, kanske hittar någon tunika ... tror att jag får slänga på lite smink idag också, bara för att det är fredag den .. 18e liksom ? :)

Sen lunch, sen ut i kylan och på kalas :)


Ciao mina damer och herrar, gissar att ni är flest brudar men ändå ;)



Av Matilda - 18 februari 2011 09:38


Jag - Wille, vill du ha yoghurt, fil eller risifrutti nu till frukost?

Wille - Gröt mamma, gröt !

Jag - Jaha ? Okejdå !


Sagt och gjort, slängde ihop havregrynsgröt åt oss båda, mkt gott !


Idag ska vi på kalas hos lillebroren/lillmobbo :)

Tills dess blire väl som vanligt (hela denna vecka) att hålla sig inomhus, det är ju kallt idag också. USCH för KYLA.


Har inte så mkt mer på hjärtat ännu .. kanske det kommer senare :)

Ovido - Quiz & Flashcards