Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Matilda - 20 februari 2011 20:19

Så jäkla duktig kille, och en bra låt också !

Av Matilda - 20 februari 2011 20:05


Det var den här dagen det, den gick ju superfort !

Vi for ut och rantade lite, fick i oss både fika och middag. Sen hade vi fått tillräckligt med energi för att åka och handla, handlade lite mat men fyndade också lite. En filt och en liten kudde, 20 kr styck. Bra pris tyckte vi. När vi kom hem satte vi oss i soffan under en filt med Nalle Puh på tvn. Fast jag smet hit till datorn en sväng, tänkte snart lägga mig ner i soffan igen, jag har så rackarns ont mellan skulderbladen, har fått en släng av Willes hosta och gissar att det är lungorna som gör ont där i mellan också ?


Ikväll startar Big Brother - den ska vi minsann se :)


Nu en alvedon eller två .. sen soffmys.

Av Matilda - 20 februari 2011 10:06


Jag har inte sovit bra i natt, haft en lillgosse som hostat konstant hela natten och en storgosse som snarkat så hela läggan vibrerat ( ..nästan).

Själv har jag haft svårt att komma till ro, massa tankar och funderingar som har snurrat i mitt huvud.


Idag var det iaf ganska "varmt" ute. Då kan man ju iaf gå utanför dörren om man skulle känna för det och det gör jag ju, vet bara inte vad man ska hitta på. . .


Vi får se vad som händer helt enkelt.

Ha en bra söndag ni ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards