Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Oops, jag sprack!

Av Matilda - 23 februari 2011 18:58

Det är galet hur många gånger om dagen jag hade kunnat bada/duscha. Det är så rackarns skönt för mage och rygg, däremot så är det ju inte så hälsosamt för min hy. Jag är som en riktig torrboll. Jag duschade ju tidigare på dagen och nu är jag såå sugen på att hoppa i ett plurr också, är så skönt att avrunda dagen med, ett hett och avslappnande bad (många, många ggr blir det inte jätte hett och inte så där jätte avslappnande därför Wille ska haka på) men nu har jag börjat inse att det bara är att vänta tills Wille sover om jag ska vara säker på att få bada själv :) Men som sagt, två ggr om dagen är ju inte så knasigt men jag hade kunnat göra det 1-2 ggr till egentligen men då hade jag väl spruckit (haha, vad fult ! - jag menar hudsprickor, torr ) :P

Jag minns jag gillade att bada mkt när jag var gravid med Wille också, det var min hobby - precis som nu :)

Intresseklubben antecknar va ?


Har käkat lite kladdkaka här nyss, jag kunde inte hålla mig, jag kände mig både rastlös och så himla sugen så jag och Wille drog och handlade medans pappsen vilade.


Nä nu tror jag faktiskt att det är dags att göra Wille klar för sängen, så jag sen får ta ett bad ;) Haha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 4 februari 2012 22:05


 

Av Matilda - 19 januari 2012 09:44

  Jag vet inte ens om jag törs berätta en grej men jag testar väl .. Edwin sover hela nätter utan mat nu. Har gjort det nu några dagar, då vet jag att han kan ! Däremot får man än ibland gå in och ge honom tutten, dock inte en endaste gång inat...

Av Matilda - 16 januari 2012 20:23

              http://skitviktig.bloggplatsen.se/     Här har ni adressen till min andra blogg, det är som den som gäller just nu ! ...

Av Matilda - 6 januari 2012 22:01

  Båda ungarna har börjat tjorva på kvällarna. Wille vägrar att sova, envisare varelse får man leta efter och Edwin han somnar men vaknar lika fort igen, tokledsen ! När det gäller Ed så gissar jag på att det är hans tänder som spökar och sådär ....

Av Matilda - 3 januari 2012 22:54

Jag brukar funder på varför Wille kallar sin pappa för Danne och inte för pappa ? - Alltid nästan ! Mig kallar han Mamma, jämt ! - förutom någongång då han babblar om vad alla heter osv ..   Gulligt låter det ju men jag kan förstå Danne att han...

Ovido - Quiz & Flashcards