Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Matilda - 9 mars 2011 23:38


Jag blir glad när folk törs sig på gissningsleken, det är ganska kul att se vad ni tror :) Ska bli kul att se vem som blir närmast sen .. Än så länge tror de flesta på att bebis kommer i April månad, vilket jag verkligen hoppas på. Sen de gissningar som finns i Maj är ju inte så hemska dom heller för ingen av dom är senare än 6 Maj än så länge :P


Jaha, vad har vi gjort idag då ?

Vi började dagen med att bara slöa hemma, sen klädde vi på oss och for och hämtade pappsen från jobbet och åkte till moster Rosie som fyller år i hela 15 minuter till. Grattis till henne igen! :)

Efter det drog vi vidare på nya äventyr, hälsade på W's farmor och farfar :)

Wille busade på som vanligt med Stefan, frågan är vem som har roligast när dom sätter igång alltså - kul iaf :)

Sen hem, glott film och kollat BB. Wille kom upp och sa att han mådde dåligt, jag frågade hur han menade då, då förklarade han att det är något som är fel i näsan ... ja, jag förstod ju aldrig vad han menade med det iaf men han fick sitta uppa en stund sen gick han och sov :)

Det tänkte jag också göra nu.


Godnatt !

Av Matilda - 9 mars 2011 09:41


Wille sitter och tokfnissar till gubben i "Dumma mej".

Jag sitter här med svidande ögon, trots att jag sovit som en prinsessa i natt tills jag vaknade på morgonsidan någongång, vet inte riktigt vad klockan var men iaf .. av världens sendrag i vaden, igen ! Det gör ju så förbannat ont, man vet som sagt inte alls vad man ska göra för att få det att försvinna ... nåväl, det gick ju över efter ett tag men ännu känner jag mig alldeles öm i benet, läskigt ! :)


Alla tips vid sendrag är välkomna, vad kan man göra för att undvika och sedan för att få det att försvinna fortare när man väl fått det ?

Tack ! :)


Ska hoppa i duschen, see you later !

Ovido - Quiz & Flashcards