Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Matilda - 19 mars 2011 21:40

Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag

Så fin låt!


Ja, det blev en runda på marknaden även idag, idag shoppade vi mest åt lilleman, en mössa, en t-shirt och en klubba. Danne köpte också en t-shirt åt sig. När vi kom hem drog vi en snabb städning här hemma, behövdes. Sen kom Willes fammo och farfar på besök, de hade med sig munkar och vi stod då för kaffet, mkt trevligt ! :)

Sen blev jag tvärslut, jag tänkte som så här att antingen gör vi något, eller så kommer jag gå och sova - helt ärligt för mina ögonlock kändes såå tunga. Då drog vi en ragg med bilen, ända till nattavaara, hälsade på där - fikade lite även där :P Sen åkte vi hem, Wille somnade i bilen och sov hela vägen hem .. jag och Danne surrade på, som vanligt när vi åker längre bitar på kvällarna så blir vi ganska djupa :)


Nu är det snart dags att gå och sova igen. Ska äta någon nougatbit innan tandborstningen bara :P


Godnatt på er folket ! :)

Av Matilda - 19 mars 2011 10:36


Det var skönt att vakna imorse, just liiite stel kände jag mig men annars kände jag mig faktiskt ovanligt mjuk i kroppen, så idag blir det kanske ytterligare en runda på marknaden bara för att - lär ju inte köpa något men det är kul att komma ut med Willegossen. Men jag tror att min rygg och ljumskar ändå kommer att strejka fortare än igår bara för att jag var ute så pass länge igår redan. Fast you never know, men som sagt vi lär väl iaf gå ut och påbörja en runda eller två :)


Skenorna tyckte jag gjorde skillnad redan i natt, jag vaknade inte en endaste gång av att fingrarna domnade och det var länge sen, så det var ju mkt mkt skönt :)


Jag hade velat köpa hårfärg, typ göra blonda slingor, hade varit kul att få håret lite ljusare nu mot sommaren, lär ju inte färga mörkt iaf .. - kanske svänger in och shoppar en låda sån ;)


Hittade snygga leggings på marknaden igår men jag vet inte .. känner mig lite snål :P

Ovido - Quiz & Flashcards