Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Matilda - 25 mars 2011 14:15


Nu får jag lov att vara klar. Jag orkar ändå inget mer ;)

Det blev iaf ihop plockat här hemma, dammsuget, vagnen är nu på g ner till förrådet, jag har hunnit möblera och möblera tillbaka i köket - så jag är som ändå rätt nöjd :)  De enda jag önskar att jag orkat med idag också var storrensning av kläder i hallen, vi har ju huuuuuuuuuuuur mkt som helst på hatthyllan och krokarna, fattar inte att hyllan ens orkar sitta kvar där på väggen. Men det får bli en annan dag.


Nu har jag precis värmt min vetekudde, har den på magen och tar det lungt. Det är så skönt med värme då det gör ont. Haha, jag tänkte för mig själv idag - tänk så mkt jag klagar nu, hur mkt kommer jag inte att klaga när de riktiga värkarna kommer ? Åh herre ! Jag ska/vill inte ens tänka på det  riktigt ännu ;) 


Sådärja, då var det helg ! :D Nu har pappsen också kommit hem.

Av Matilda - 25 mars 2011 12:57


.. nu vet jag ju varför jag aldrig gör någonting.

Det är för att jag ändå inte klarar av det !


Som nu, jag kan inte stå i mer än 5 sekunder utan att det känns som om jag ska gå av på mitten. Det IIIIIIIIIIIIILAR i mitt underliv så det känns som om hela murran är på väg att ramla ner i golvet. Förlåt, jag ska inte klaga - för det är ju helt klart värt det i slutändan, när bebis sen kommer men JUST NU ÄR DET BARA DEPRIMERANDE !


Jaja. Jag ska fortsätta här hemma, det SKA jag - det kommer ju bara att ta en jävla tid. Nu ska det ätas lunch men sen ska snabeldraken fram.


Har tvättat lite grejjs som ska ner i vagnen iaf ..

ÅH VAD JAG ÄR DUKTIG !

tss ...


Hejdå !

Av Matilda - 25 mars 2011 11:14


.. eller rättare sagt, sparka igång flodhästen - trots att det gör ont och känns allmänt trögt så ska jag nu plocka fram dammsugare och skurhink och göra ett ryck här hemma. Ska försöka få det undanstökat i hallen, har väntat på att det ska försvinna en vagn därifrån gode länge nu men den står ännu kvar så jag får väl personligen hitta en lösning ;) Synd att jag inte har förrådsnyckeln för då hade jag fört ner den NU, omgående !


Ska även rota lite i våra skåp och se efter vad vi har för skrot :)


Musiken är igång redan iaf, den peppar igång en liiiiite iaf. Nu ska jag bara slänga på mig städrocken och ett positivt humör ! :)

Av Matilda - 25 mars 2011 08:33


morrn morrn, hoppas ni har sovit gott. Det har jag gjort då jag väl fått sova, jag håller då tummarna för att bebis INTE kommer att ha samma sovrutiner som den har i magen. Mina revben har fått en hel del ordentliga kickar under natten, med jämna mellanrum - NU är h*n visst också vaken och gör saaaaamma sak, sover du aldrig ? :)

Åh, jag vill gosa ! :)


Wille håller också på att vakna hör jag, han har börjat nynna och sjunga där borta i sitt rum, han gillar också att ligga och dra sig en stund :)


Fredag idag, vad händer ?


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards