Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Matilda - 14 mars 2011 20:33


Åh hallelujah !

Rackarns, vad jag blev tvärtrött - jag har varit rätt pigg hela dagen.

Jag är nöjd över att jag och Wille tog oss ut, att vi satt ute i solen i hela tre timmar - jag är inte van att få så mkt friskluft så min hjärna och kropp är alldeles slut nu, haha !


Tror jag ska ta ett snabb-bad, typ fylla upp karet och sen när det är fullt tömma det igen, hinner inte så mkt mer då jag ska vara dum i huvudet och kolla "en unge i minuten" klockan nio. Som sagt, varför vill man ens se såna program ? Se hur plågsamt det verkar vara att trycka ut en unge - jag plågas bara av att titta på de, men lika rörd och gråtfärdig blir jag och fylls av lycka, precis som föräldrarna på tvn :D


Oj, ska jag inte missa det så måste jag hoppa i plurret nu !

Tjingeling

Av Matilda - 14 mars 2011 09:11


Ännu en dag med sol och varmare grader, härligt !

Jag och Wille har pratat om att gå ut och leka idag - vi ska bara ha morgonmys här hemma först, Wille kollar på Dora på tv och jag läser bloggar/skriver blogg .. ska hänga lite tvätt och sådär också. Så det är lika att äta lunch innan vi går ut, sen kan vi vara ute ! :)



Jag har drömt om att vi fick en flicka i natt och hon var sååå fin och hennes namn har etsats fast i mitt huvud - blir kanske inte riktigt som vi har tänkt oss .. eller så blir det helt enkelt perfekt ! Men grejjen är ju att jag själv tror att det är en pojke där inne men jag kommer inte på några solklara pojknamn, störande ? Javisst !

Ovido - Quiz & Flashcards