Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Matilda - 27 mars 2011 17:50

.. eller så inte. Eller jo, hemma är vi men inte vet jag om det känns så äntligen :) Visst, det är ju ganska skönt att vara hemma också men det har varit så himla gossigt där ute i byn också, så slappt och Wille har kunnat vara ute och leka, vilket han har gjort hela dagen idag.


Vi tänkte fortsätta mysa här hemma nu, tänkte slå igång en film och lägga oss under varsin filt.


Ikväll är det Bigbrother, live ! :D Vi får se vem det blir som får lämna huset ikväll, vem tror ni ? Eller rättare sagt, vem hoppas ni på ? :)

Jag tycker Roza kan lämna för hon låter så jävla mkt och är ju helt crazy - och då menar jag inte crazy på ett positivt sätt utan crazy som i på riktigt galen. Vanessa har jag börjat tycka mindre och mindre om faktiskt också, tyckte om henne i början men njääää.. Så egentligen spelar det ingen roll.

Jajja, det återstår att se ..


Ha en bra söndagkväll.

Hejpa ! :)

Av Matilda - 27 mars 2011 11:58

Har tillbringat helgen i Nattavaara. Igår var vi ut med skotern och grillade,  riktigt fint väder och Wille har då haft skoj, det är då ett som är säkert. Jag själv njöt också men mest känner man ju sig som en stor otymplig kossa som mest är i vägen :P Sådet var nog sista gången vi fort på skotertur som höggravid iaf ;) Att sitta ute i solen som gravid, det spelar ju ingen roll - det var heeelt underbart. Riktigt mys.


Nu är det ju inte så länge kvar faktiskt, det börjar ju till och med jag kunna erkänna. Men då går ju jag på 26 april datumet ;) och visst, det känns ändå länge kvar .. varje dag känns ju som tre dagar.


Det känns däremot som att det börjar närma sig då jag börjat få så jävla mkt förvärkar, mkt sammandragningar men som nu börjat göra ont, på ett annat sätt. Det strålar ner i ljumskar, lår och rygg. Nu tränar livmodern för fullt men kommer säkert vilja träna fleeeera veckor över tiden ändå :P



40 dagar kvar enligt rutin ultraljudet.

29 dagar kvar enligt sista mens.


Hoppas ni har haft en super bra helg som vi ! :)


See you !

Ovido - Quiz & Flashcards