Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Matilda - 11 mars 2011 23:08

SÅ JÄVLA KUL ! :D

Carro tipsade mig om denna idag ..

Av Matilda - 11 mars 2011 09:52

Fredagsmys All Stars – Fredagsmys


Wille är heltatuerad, hela armarna nästan - han säger att han är ika snygg som sin mobbo, jag tycker att W är snyggare jag ;)


Idag tänkte vi också åka ut och ranta, men denna gång ska vi faktiskt göra det rätt snart, inte vänta hela dagen innan vi tar oss ut. Vi var aldrig på apoteket igår, dit måste vi idag .. för nu blir det helg och Willes hosta är tillbaka så det är bättre att vara förberedd. Jag hoppas ju dock på att det bara är den där hostan som är och retas och att han inte blir sjuk igen, det vill vi verkligen inte !


Nåjo, annars är det ju fredag idag - det känns toppen, för det innebär Fredagsmys med mina älsklingar ;)

Ovido - Quiz & Flashcards