Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Matilda - 10 mars 2011 11:24

 

Vars har tiden tagit vägen, nyss var du så liten och nu ska du snart bli storebror - du är ju inte stor, du är ju min lillskit - alltid :)

Jag älskar iaf dig till månen och tillbaka, tusen gånger om !

Av Matilda - 10 mars 2011 09:58


Kanske jag och lilleman ska fara och ranta lite idag.

Jag hade velat gå i lite affärer och kika, synd att man inte är så rik just nu men det går ju att ögonshoppa lite också ;) Man kan ju alltid titta och drömma om att allt ligger i kundkorgen och betalas på vägen ut också, att man kommer hem och får packa upp alla påsar :)


Hade iaf behövt hem lite till vårat apotek, Willes alvedon är slut bland annat och mina järntabletter .. och alvedon vill vi ju ha hemma då man aldrig vet när det kommer att behövas.


Nå vi ser ju om vi tar oss ut idag eller inte, vi (jag) hade även behövt städa det här hemmet också .. och energin räcker nog inte till båda :P


På återseende.


Ovido - Quiz & Flashcards