Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Matilda - 31 mars 2011 09:45


Hur irri på en skala är det inte att somna med huvudvärk och sedan vakna med skiten också ? Jävligt irri om jag får svara på det själv :)  jajja, bara att ta en till dos alvedon och hoppas att det funkar denna gång.


Wille är på dagis, de skulle på promenad idag igen. Jag gillar deras promenader nu när jag är en flodhäst, då behöver jag bara föra honom till grinden där hans avdelning redan står, istället för att gå runt hela byggnaden och lämna honom :P Livet har sina goda stunder !

Det är väl en positiv sak iaf, som såhär höggravid och less är man ju ganska tacksam för småsaker också ;)


Godmorgon på er, nu tänkte jag familjeliva lite, det är ganska kul att vara och läsa i lite forum - inte bara alla gravidforum (de är faktiskt ganska tråkiga) utan alla andra, folk har roliga och knasiga tankar :) 

Ha en toppen dag !

Ovido - Quiz & Flashcards