Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Matilda - 13 mars 2011 19:16


Min kropp är helt slut. Har haft en massa sammandragningar idag sen vi kommit hem. Visst, de gör inte ont men man blir som alldeles slut i magen.


Lillgossen har badat och ska snart hoppa i sängen, ska bli skönt att då lägga sig på soffan och invänta Bigbrother :)


Gjorde en liten "ommöblering" i sovrummet, ok - böt plats på skötbordet och spjälsängen och ställde in en lampa men det blev iaf bättre än förr ... och mer praktiskt om inte annat iaf :)


Jajja, måndag imorgon - ny vecka.

Är vi inte framme snart ?

Av Matilda - 13 mars 2011 16:27


Ja, vad är det som gör en korvstroganoff till en korvstroganoff ..och hur många olika/fler/mindre ingredienser gör det till en korvgryta ?

De ni .. jag brukar kalla det för korvgryta om det inte är korvstroganoff så som jag gör den ;) haha ... typ. Som nu, Danne köpte korvstoganoff på påse .. alltså en kryddmix man blandar med vatten och mjölk och tillsätter korv såklart. Det kallar INTE jag för riktig korvstroganoff .. den blir mer som en gryta i mina ögon :P


jaja, nu ringer matklockan .. dags för korvgryta och mackisar ;)


Ciao !

Av Matilda - 13 mars 2011 10:07


Kan ju börja med att säga att jag inte fick nå sendrag alls i natt, varför inte ? det lämnar vi osagt, min kur eller ej det vet vi ju inte ;) .. men skönt måste jag säga ! :D


Ikväll är det BB-live, vad kul !

Jag har ju varit och tjuvkikat på hemsidan och sett små skymtar om vad som hänt där inne de senaste dagarna, ska bli kul att se.. sen får vi se vad som åker. Nicky, I don't like him men det händer ju lite saker kring honom ändå, samma sak Katherina, jag giller henne verkligen inte men hon bidrar ju ändå till lite action där inne. Sanna (tutt-lisa) - hon är ju som söt men TRÅKIG, så hon for gärna lämna huset för min skull .. tror det kan bli kuligare där inne utan henne, då kanske man börjar se mer av Roddan också .. fast han verkar vara en person jag inte skulle gilla så har han ju faktiskt lite åsikter att dela med sig av som man kan reagera lite på .. eller hålla med. Men just nu ligger ju han och Sanna mest och myser, hur kul är det ?

Ovido - Quiz & Flashcards