Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

ÄH !

Av Matilda - 28 mars 2011 11:57


Jag tror att vi ångrade oss, vi ger det en vecka till.

Ska vara superduktig att smörja min lillkille så får vi se om pricksen försvinner. Har de inte försvunnit till nästa måndag, då far vi och kollar vad dom säger. Tror ju själv att det har med hans torra hud att göra, så vi testar det först. Ska vara petnoga med att smörja morgon och kväll.


Nu ska vi luncha något, sen vette tusan vad vi ska göra. Typ ingenting ..

Vänta på att pappsen ska sluta bara typ :)


Haaaajrå :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 4 februari 2012 22:05


 

Av Matilda - 19 januari 2012 09:44

  Jag vet inte ens om jag törs berätta en grej men jag testar väl .. Edwin sover hela nätter utan mat nu. Har gjort det nu några dagar, då vet jag att han kan ! Däremot får man än ibland gå in och ge honom tutten, dock inte en endaste gång inat...

Av Matilda - 16 januari 2012 20:23

              http://skitviktig.bloggplatsen.se/     Här har ni adressen till min andra blogg, det är som den som gäller just nu ! ...

Av Matilda - 6 januari 2012 22:01

  Båda ungarna har börjat tjorva på kvällarna. Wille vägrar att sova, envisare varelse får man leta efter och Edwin han somnar men vaknar lika fort igen, tokledsen ! När det gäller Ed så gissar jag på att det är hans tänder som spökar och sådär ....

Av Matilda - 3 januari 2012 22:54

Jag brukar funder på varför Wille kallar sin pappa för Danne och inte för pappa ? - Alltid nästan ! Mig kallar han Mamma, jämt ! - förutom någongång då han babblar om vad alla heter osv ..   Gulligt låter det ju men jag kan förstå Danne att han...

Ovido - Quiz & Flashcards