Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Selfish dream

Av Matilda - 30 mars 2011 11:17


Jag känner liksom att jag inte orkar det här nåmer, nej jag vill inte vara med längre. Jag har ju valt detta men det ändrar inte det faktum att jag nu ångrat mig. Vi skulle gift oss, skaffat bra jobb och adopterat i stället. Japp.

Idag vill jag inte vara gravid. .. eller jo, men jag vill att det ska vara över nu.


MVC-besöket gick sådär. Kanske är det dags att börja insulinbehandlas, vilket gjorde mig så jävla deprimerad, jag är redan så less men vet ju att det är värt det. Men idag då vi började diskutera min höga sockervärden som jag haft de senaste dagarna så kände jag bara för att gråta - jag tror att hon märkte att stämningen liksom föll från toppen till botten. Jag blev som förstelnad, jag tappade all kraft och ville bara åka hem och dö en stund. Hon skickade iväg ett mail åt läkaren, jag satt där och hoppades på att läkarens svar till henne sedan kommer att vara "skicka hit henne med detsamma, det är lika att hjälpa henne ordentligt, bebisen mår inte bra om inte hon mår bra - vi tar ut bebben " - in my dreams .. kommer ju inte att hända. Kommer säkert gå massor med veckor över tiden också. Bara att bita ihop (ge fan i att äta socker och dålig mat) och le, bara leeeeeee och se glad ut, det är ju inte alls länge kvar säger ju folk. Nähänä, det är det visst.


NJET, JAG ÄR INTE BITTER !

Tänkte nu bara "sjukskriva" mig från livet och ligga under täcket tills bebis behagar att komma ut. Ja, förutom att jag idag måste köra Danne till mampa och hämta hem Wille. men sen så kommer jag att gömma mig tills jag tycker det är roligt igen .. ska införskaffa en ringklocka som jag ska plinga i när det är dags för att ge mig vatten och lite bröd.


HEJDÅ !

 
 
Ingen bild

Annelie

30 mars 2011 18:56

Du gör det så bra :) Förstår att det känns tufft..Många kramar från mig <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 4 februari 2012 22:05


 

Av Matilda - 19 januari 2012 09:44

  Jag vet inte ens om jag törs berätta en grej men jag testar väl .. Edwin sover hela nätter utan mat nu. Har gjort det nu några dagar, då vet jag att han kan ! Däremot får man än ibland gå in och ge honom tutten, dock inte en endaste gång inat...

Av Matilda - 16 januari 2012 20:23

              http://skitviktig.bloggplatsen.se/     Här har ni adressen till min andra blogg, det är som den som gäller just nu ! ...

Av Matilda - 6 januari 2012 22:01

  Båda ungarna har börjat tjorva på kvällarna. Wille vägrar att sova, envisare varelse får man leta efter och Edwin han somnar men vaknar lika fort igen, tokledsen ! När det gäller Ed så gissar jag på att det är hans tänder som spökar och sådär ....

Av Matilda - 3 januari 2012 22:54

Jag brukar funder på varför Wille kallar sin pappa för Danne och inte för pappa ? - Alltid nästan ! Mig kallar han Mamma, jämt ! - förutom någongång då han babblar om vad alla heter osv ..   Gulligt låter det ju men jag kan förstå Danne att han...

Ovido - Quiz & Flashcards