Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

JAG ÄR INTE GLAD !

Av Matilda - 30 mars 2011 15:55

Black Eyed Peas – Just Can’t Get Enough


Som rubriken lyder, så ligger Wille och skriker på golvet just nu.

Wille har varit jätte glad och söt i bilen då vi for upp till malmberget, då tänkte jag att jag var lyckligt lottad som har en sån fin kille som honom, man blir ju så glad av att bara se honom. Sen kom vi hem och butterbullen Wille kom fram, visst jag är fortfarande glad att jag har min surpuppa till son, absolut ! Vem hade jag annars surat med ?


Nu har jag slängt in lite pottigratäng och lax i ugnen, ska väl vänta en timme på den innan vi får äta. Hungrig som en varg är jag bara därför.


Min lillebror är förresten ganska söt.

Benna - vet du vad som just slog mig ?

Jag - Nä ?

Benna - Att jag ska bli morbror snart :) :)

Jag - haha, nähä ?!

Benna - har som inte förstått de riktigt tidigare tror jag :) :)

Göllät !



Var iaf och tog blodprovet tidigare och Wille fick välja ett klistermärke eller brosch ur burken för att hans mamma var så duktig. Jag tyckte sköterskan var duktig som fick blod på första försöket, svårstucken som jag är.


Nu vänta på den där maten, sen får jag väl lov att lägga mig och dra täcket/filten över huvudet resten av dagen ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 4 februari 2012 22:05


 

Av Matilda - 19 januari 2012 09:44

  Jag vet inte ens om jag törs berätta en grej men jag testar väl .. Edwin sover hela nätter utan mat nu. Har gjort det nu några dagar, då vet jag att han kan ! Däremot får man än ibland gå in och ge honom tutten, dock inte en endaste gång inat...

Av Matilda - 16 januari 2012 20:23

              http://skitviktig.bloggplatsen.se/     Här har ni adressen till min andra blogg, det är som den som gäller just nu ! ...

Av Matilda - 6 januari 2012 22:01

  Båda ungarna har börjat tjorva på kvällarna. Wille vägrar att sova, envisare varelse får man leta efter och Edwin han somnar men vaknar lika fort igen, tokledsen ! När det gäller Ed så gissar jag på att det är hans tänder som spökar och sådär ....

Av Matilda - 3 januari 2012 22:54

Jag brukar funder på varför Wille kallar sin pappa för Danne och inte för pappa ? - Alltid nästan ! Mig kallar han Mamma, jämt ! - förutom någongång då han babblar om vad alla heter osv ..   Gulligt låter det ju men jag kan förstå Danne att han...

Ovido - Quiz & Flashcards